پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261850
ليگ برتر فوتبال| باشگاه‌ها تا شنبه ثبت نکنند، ليگ را با ۱۴ بازيکن شروع مي‌کنند!
تاریخ انتشار : 1402/05/04 11:40:59
نمایش : 649
سازمان ليگ فوتبال به باشگاه‌ها به دليل عدم ثبت قرارداد بازيکنان در آستانه شروع فصل جديد ليگ برتر هشدار داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ پنج‌شنبه هفته آينده با برگزاري بازي‌هاي هفته اول، بيست‌وسومين دوره ليگ برتر فوتبال آغاز مي‌شود.

در فاصله ۹ روز تا آغاز فصل جديد اما اکثر تيم‌هاي ليگ برتري با توجه به پنجره بسته نقل‌وانتقالاتي و همچنين عدم اعلام سقف بودجه، قرارداد بازيکنانشان را ثبت نکرده‌اند.
با توجه به اين شرايط، سازمان ليگ فوتبال با انتشار اطلاعيه‌اي به تيم‌هاي ليگ برتري هشدار داد.

در اين اطلاعيه آمده است: براساس مصوبه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال باشگاه‌ها در ليگ برتر موظف هستند حداکثر ۱۴ روز قبل از شروع مسابقات نسبت به ثبت قرارداد ۱۴ بازيکن در سازمان ليگ فوتبال ايران اقدام کنند و هر تيمي که اين مصوبه را رعايت نکند با تصميماتي از سوي کميته انضباطي مواجه خواهد شد.

بر اين اساس تاکنون باشگاه‌هاي ليگ برتر نسبت به ثبت قرارداد بازيکنان اقدام نکرده‌اند و به اين ترتيب باشگاه ها تا روز شنبه ۷ مرداد نسبت به ارائه فرم بودجه و ارائه قراردادهاي بازيکنانش فرصت دارند و در غير اينصورت باشگاه‌ها در هفته نخست ليگ برتر فقط مجاز به استفاده از ۱۴ بازيکن قديمي و واجد شرايط خواهند بود و قراردادهاي بازيکنان ديگر به جز ۱۴ نفر بعد از هفته نخست مورد بررسي قرار خواهد گرفت. ضمن اينکه از بين اعضاي کادرفني فقط قرارداد سرمربي، پزشک و مدير تيم در هفته نخست ثبت مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html